Leverans och Frakt
Vilken leveranstid har ni?
Vanligen har du ditt paket inom 1-2 vardagar efter att du har lagt din order hos oss. Undantag för små orter/ städer längre från vårt lager, se mer om detta här https://partytajm.se/content/3-kop-leveransvillkor
Vad kostar frakten?
Fraktkostnaden är 49:- med Schenker. Fri frakt till ombud vid köp över 499:-.
Kan jag hämta min beställning på ert lager?
Det går så bra så. Efter att du lagt din order i kassan skriver du i meddelanderutan att du vill hämta själv. Du får sedan ett svar på ditt meddelande så snart ditt paket är klart för avhämtning. Utlämning sker på vardagar mellan 07.30-15.30. Vi tar bort fraktkostnaden från din order när du hämtar paketet.
Vilka leveransalternativ erbjuder ni?
Vi erbjuder Schenker till närmst ombud och Schenker Hemleverans.
Vart är min order?
När din order skickas får du även ett mail så att du kan spåra ditt paket.
Kan jag välja annan leveransadress än min egen?
I kassan kan du själv ange postnummer och sedan välja ombud baserat på detta.
Jag råkade skriva fel namn eller adress på min order, kan jag byta?
Vi kan inte göra några ändringar på lagda ordrar som har betalats med faktura/konto. Inte heller på ordrar som redan är hanterade av vårt lager.
Mitt paket har kommit till fel ombud, kan jag byta?
Tyvärr går det inte att ändra när det kommer till paket som redan anlänt till ombudet. När du lägger beställningen i kassan får du möjlighet att välja vilket ombud du vill få din order skickad till, så välj med noggrannhet!
Beställning och Betalning
Kan jag lägga till/ta bort varor i min beställning? Eller avbeställa?
Pga av snabba leveranser finns ingen möjlighet att göra ändringar på lagd order.
Jag har gjort en beställning hos er men saknar min faktura från Klarna.
En faktura ska ha skickats ifrån Klarna till samma mailadress som du angav när du la din order. Hittar du den inte där? Kolla gärna i skräppostmappen. Annars kan du enkelt logga in hos Klarna och hitta alla dina fakturor där. Är den inte ens där, kontakta Klarna på 08-12012010 så hjälper de dig direkt!
Jag har inte fått någon orderbekräftelse, har ni fått in min order?
När du lagt din beställning hos oss skickar vi ut en orderbekräftelse direkt. Hittar du den inte i din inkorg kanske du hittar den i skräpposten, så kolla gärna där. Hittar du den fortfarande inte så maila oss på kundservice@partytajm.se så kikar vi på detta!
Vart hittar jag mitt kvitto?
Alla våra betalningar/fakturor hanteras av Klarna. Så vänligen kontakta dem på 08-12012010.
Returer & Reklamation
Jag vill returnera delar/hela min beställning, hur gör jag?
Öppet köp gäller i 14 dagar. För en retursedel via Schenker, kontakta oss på kundservice@partytajm.se.
Vad kostar en retur?
En retursedel kostar 69:-
Kan jag returnera produkter från flera olika ordrar samtidigt?
Det går jättebra. Var bara noga med att lägga in en lapp gällande detta i din retur.
Hur lång tid tar det för min retur att behandlas?
Så snart returen är tillbaka hos oss så hanteras den direkt. Returtiden hos Schenker är ca 5 dagar. Du får automatiskt ett mail när returen har hanterats av oss.
Det har blivit fel i min beställning, hur gör jag?
Maila oss på kundservice@partytajm.se, så hjälper vi dig!
Paketet/en produkt i min beställning är skadad. Hur gör jag nu?
Ta en bild på detta och kontakta oss på kundservice@partytajm.se. Är paketet trasigt hos ombudet så be att de gör en notis om detta direkt!
Produkter och Sortiment
Produkten som jag vill köpa är slut i lager, när kommer den in igen?
Vi har ständigt leveranser på ingång, skriv gärna in din mailadress under produkten så får du automatiskt ett mail så snart den är i lager igen.